Druk druk druk - Reisverslag uit Sydney, Australië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu Druk druk druk - Reisverslag uit Sydney, Australië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu

Druk druk druk

Door: Kooz

Blijf op de hoogte en volg Koos

19 Maart 2010 | Australië, Sydney

Ik heb het er maar druk mee...

Vandaag tijdens het hardlopen aangevallen door een Kangoeroe! Waarbij ik serieus een klap van dat beest heb gehad. Nou je weet echt niet hoe hard je moet lopen, en hoe hard je KAN lopen dan. Mijn extensieve duurtraining was in eenen omgezet in een sprinttraining. Ben daarmee ook kort op het nieuws geweest, (regionaal) maar dat haalt de internationale pers natuurlijk niet. Gelukkig maar.
Ach, van Theo heb ik geleerd dat het (trainings)schema niet heilig is, dus daar stel ik me dan maar mee gerust.

Verder druk geweest met allerhande bezigheden en om dat te illustreren wat kleine kiekjes voor het familie album van de familie Leeuw.

Laatste week Australie zitten we ondertussen, maar eerst nog ff lekker een paar daagjes duiken in het Great Barrier Reef!!!

Pret, jolijt en jottem!

Kooz

• 19 Maart 2010 - 18:21

Luci:

ik hoor dat je met je laatste week van je trip bezig bent, geniet nog en kom gezond weer terug
    gr luci

• 19 Maart 2010 - 23:13

Flokkert:

Leeuwtje! Ziet er weer gelikt uit allemaal!!! Geniet nog even van je laatste daagjes en for god's sake...pas op voor de kangoeroe's!! We willen je wel weer heel thuis hebben ;) xx

• 19 Maart 2010 - 23:13

Flokkert:

• 20 Maart 2010 - 15:01

Petra:

Had je geen foto kunnen maken van die kangoeroe..?! :p

• 20 Maart 2010 - 19:30

Marc Thuss:

hahaha, ja het is in de krant gekomen, pagina 8 buitenland. Een hardloper die knock-out werd geslagen door een kangaroo. Alleen een blauw oog en verder wist hij er niet veel meer van :-) Veel plezier nog de laatste dagen

• 21 Maart 2010 - 21:10

Cindy:

he koos heb je reisverslagen gelezen indrukwekkend,geniet ernog ff van

• 22 Maart 2010 - 16:11

Michel:

Zie je straks in Mei :-)
    Wordt lachuh met Lele in Frankrijk.....
    Lator