"KNMI schaalt waarschuwing op" - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu "KNMI schaalt waarschuwing op" - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu

"KNMI schaalt waarschuwing op"

Door: Kooz

Blijf op de hoogte en volg Koos

09 Januari 2010 | Australië, Melbourne

... dat was wat ik net las op het NL-nieuws. Volgens mij gaan jullie een mooi wit weekend tegemoed. Ik ben bijna jaloers.

Omdat het hier ook niet zo slecht is als het allemaal lijkt een kiekje vanuit Melbourne. Gisteren aangekomen en lekker een beetje rondgehopt.
Vanochtend mijn nieuwe hardloopkicksen maar eens eens uitgelaten in Melbourne Park (Rod Laver Arena waar volgende week de Aus.Open begint) en me lekker uitgesloofd. Heerlijk!
Komende dagen maar eens een plannetje maken hoe januari te besteden. Great Ocean Road, Adelaide, Tasmanie en de Barosso wineyards staan in ieder geval al op het lijstje.

Fijne dagen en veel sneeuwpret.
Kooz

ha die Koos,
    dat schiet al lekker op. nu alweer in AU. Geniet er van

• 09 Januari 2010 - 09:04

TvanB:

Wouw, wat een vette pics!! Heb je mijn sms vannacht (bij jouoverdag) nog ontvangen? We misten je wel bij de borrel.
    Xx TvanB

• 11 Januari 2010 - 08:25

Eefje:

GAAF!!!!!

• 11 Januari 2010 - 10:15

Tisha:

eindelijk es wat anders dan chin.ind.rest.

geniet!!

• 11 Januari 2010 - 13:40

Loes:

Hallo neef,

Als allereerste; de beste wensen voor 2010!!

Gaaf hoor om daar te zijn en om hier je verhalen te lezen. Je kaart is overgekomen hoor!! Thnx namens de familie waar je natuurlijk ook de groetjes van krijgt.
    Het is hier idd wit en koud, zoals al een paar weken achter elkaar. Het kon dan ook niet anders dat de Nederlanders het goed doen bij het EK schaatsen.

Nou, nog heel veel plezier daar,
    groetjes Loes

• 12 Januari 2010 - 21:00

Luci:

hallo koos
    eindelijk je adres weten te bemachtigen(sorry dat het zolang duurde)
    de beste wensen voor 2010 van ons allemaal.
    een hele fijn tijd gewenst daar overver
    gr luci