De vluchtigheid van een break - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu De vluchtigheid van een break - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu

De vluchtigheid van een break

Door: Kooz

Blijf op de hoogte en volg Koos

20 December 2009 | Indonesië, Batavia

Break, wave of golf.

Had besloten om maar eens wat surfclasses te nemen. Dat surfen is wel aardig moet ik zeggen al is je one-minute-of-fame, beter je five-seconds-of-te noemen.
En alhoewel het zuiden van Lombok fantastische surfspots heeft is het voor de minder ervaren gappie misschien net wat te lastig. Ik heb me uitermate goed vermaakt met mijn board en aangezien de beoogde fotograaf even goed foto's schiet als ik surf moet ik jullie van foto's op het board onthouden.

In Ozzie is daar nog meer dan genoeg gelegenheid toe, en beloof daar een goede plaat af te leveren.

  • 03 Januari 2010 - 17:43

    Marc Thuss:

    Dag Koos,
    Leuk daar op Kuta! Zijn er nog steeds veel Ozzies aan het surfen??
    Veel plezier en vanuit Nederland een fantastisch 2010 gewenst!

    Groet Marc

  • 03 Januari 2010 - 20:12

    Morris:

    Hi Koos,

    Surfen moeilijker dan gedacht? Zal waarschijnlijk aan de plank liggen :-)

    Beste wensen voor 2010!

  • 07 Januari 2010 - 13:25

    Fleur:

    Ik wil fotoooooosssssss!! Morgen Blauwe Engel avond... we zullen je missen. x

  • 08 Januari 2010 - 11:37

    Esme Van Benthem:

    Hey Koos,

    Jij dacht 'goed voorbeeld doet volgen'.

    Ik ben helaas weer terug in nld na 3 heerlijke maanden.

    Have fun daar!

    Groetjes, Esmé

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Le Leeuw on Tour

FF weg naar Indonesie & Australie.

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2010

Paardje hop

23 Maart 2010

Boodschappenlijstje

19 Maart 2010

Druk druk druk

10 Maart 2010

Als je echt niets beters weet

26 Februari 2010

Bijna weekend
Koos

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 23327

Voorgaande reizen:

01 November 2009 - 31 Maart 2010

Le Leeuw on Tour

Landen bezocht: