De visuele update... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu De visuele update... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu

De visuele update...

Door: Kooz

Blijf op de hoogte en volg Koos

23 Januari 2010 | Australië, Sydney

... van zaterdag de 23e.

Bijgaand wat plaatjes voor het ochtendgloren. Uitleg kan op afspraak gegeven door een simpele doch heldere e-mail te sturen naar de auteur.

Veel groeten uit het zuiden!

  • 25 Januari 2010 - 07:46

    Joyce:

    He Koos,
    Hoe is het met je?!
    Hier alles ok! Eef en ik hebben van plek gewisseld, dus ik werk weer samen met Toon.
    Geniet en tot later!
    Groetjes Joyce

  • 25 Januari 2010 - 17:06

    Tabitha:

    Hi Koos, dit ziet er wel heel fantastisch uit allemaal! En wij maar beetje suf doen in Amsterdam ;-) Begin eindelijk wat stappen weer te maken met mijn huisje, zal je als ik wat verder ben ook wat foto's mailen.. Hav a great time! x Dappie.

  • 25 Januari 2010 - 17:06

    Tabitha:

    Hi Koos, dit ziet er wel heel fantastisch uit allemaal! En wij maar beetje suf doen in Amsterdam ;-) Begin eindelijk wat stappen weer te maken met mijn huisje, zal je als ik wat verder ben ook wat foto's mailen.. Hav a great time! x Dappie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Le Leeuw on Tour

FF weg naar Indonesie & Australie.

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2010

Paardje hop

23 Maart 2010

Boodschappenlijstje

19 Maart 2010

Druk druk druk

10 Maart 2010

Als je echt niets beters weet

26 Februari 2010

Bijna weekend
Koos

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 23322

Voorgaande reizen:

01 November 2009 - 31 Maart 2010

Le Leeuw on Tour

Landen bezocht: