De visuele update... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu De visuele update... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu

De visuele update...

Door: Kooz

Blijf op de hoogte en volg Koos

23 Januari 2010 | Australië, Sydney

... van zaterdag de 23e.

Bijgaand wat plaatjes voor het ochtendgloren. Uitleg kan op afspraak gegeven door een simpele doch heldere e-mail te sturen naar de auteur.

Veel groeten uit het zuiden!

• 25 Januari 2010 - 07:46

Joyce:

He Koos,
    Hoe is het met je?!
    Hier alles ok! Eef en ik hebben van plek gewisseld, dus ik werk weer samen met Toon.
    Geniet en tot later!
    Groetjes Joyce

• 25 Januari 2010 - 17:06

Tabitha:

Hi Koos, dit ziet er wel heel fantastisch uit allemaal! En wij maar beetje suf doen in Amsterdam ;-) Begin eindelijk wat stappen weer te maken met mijn huisje, zal je als ik wat verder ben ook wat foto's mailen.. Hav a great time! x Dappie.

• 25 Januari 2010 - 17:06

Tabitha: