Ik heb je gevonden... - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu Ik heb je gevonden... - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Koos Leeuw - WaarBenJij.nu

Ik heb je gevonden...

Door: Kooz

Blijf op de hoogte en volg Koos

01 Februari 2010 | Vanuatu, Port Vila

in het paradijs. En je hebt je goed verstopt Pap, moet ik zeggen. Want de 31e blijft voor altijd de verjaardag van mijn vader.

Maar door de wolken vliegend heb ik sterk het gevoel gehad dat ik heel dichtbij je was. Dichterbij dan ooit.

Hoe pathetische was het dat mijn Ipod het nummer met de volgende tekst shuffle-de:
"Oh I'm thinking of you. And all the things that you wanted me to be, and I'm trying now.

Ik blijf hier nog ff ...

  • 01 Februari 2010 - 06:09

    Flokker:

    Wat mooi koosje! En wat lijk je toch ongelooflijk veel op je paps! Dikke kus en veel liefs... Je wordt gemist hier!!
    Xx

  • 01 Februari 2010 - 07:25

    Tsilla:

    Wat ontzettend mooi! XX

  • 01 Februari 2010 - 10:13

    Michel:

    Goed man ;-)

  • 02 Februari 2010 - 13:35

    Familie Leeuw:

    Ha Koos,

    Hoe gaat het daar aan de andere kant van de wereld?
    Wij schrokken wel van deze foto, dachten dat jij het was!
    Geniet van je reis! Wij gaan je site eens even goed bekijken en je reisverslagen lezen!

    Groeten uit Wierden
    Herman & Gerdy

  • 03 Februari 2010 - 11:27

    Christiaan:

    WAUW!!!!!

  • 04 Februari 2010 - 20:01

    Fli Fla Floortje:

    Good for you!!!

    Wat een mooie foto, twee druppels water.

    X

  • 05 Februari 2010 - 18:43

    Niek:

    He wereldtopper,

    Ik ken deze mooie foto uiteraard. Super dat je aan pa denkt, doen wij ook.

    gr. ''andere'' Familie Leeuw te Wierden (nu zijn er weer 2)

  • 14 Maart 2010 - 19:05

    Oom Theo:

    Geweldig wat een mooie reis maak je heb nog veel plezier.grt.oom Theo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vanuatu, Port Vila

Le Leeuw on Tour

FF weg naar Indonesie & Australie.

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2010

Paardje hop

23 Maart 2010

Boodschappenlijstje

19 Maart 2010

Druk druk druk

10 Maart 2010

Als je echt niets beters weet

26 Februari 2010

Bijna weekend
Koos

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 22791

Voorgaande reizen:

01 November 2009 - 31 Maart 2010

Le Leeuw on Tour

Landen bezocht: